Ard

Forum pełne magii, przygód, potworów i wyzwań.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy na Ard Gaeth!

Reinkarnacja forum rozpoczęta.

Zapraszamy do gry!
Sprawdźcie ogłoszenia Etap 2: Zakładanie KP oraz wprowadzenie w świat

#1 2016-06-30 23:29:49

 Patariko Mahtaw

http://i.imgur.com/2XaDORw.jpg

28355663
Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-21
Posty: 260
Punktów :   
Siła: 37
Wytrzymałość: 27
Szybkość: 37
Zręczność: 37
Zmęczenie/Mana: 5100
PN: viewtopic.php?id=243
Złoto: viewtopic.php?id=233

Nekomanci

Nekomanci - rasa przedstawiająca połączenie zwierzęcia z człowiekiem. Mają zdolność do zmienienia swojej formy w gatunek zwierzęcia którego są połączeniem. Ich charakterystyczną cechą są zwierzęce uszy i ogony. nazwę tej rasy zapoczątkował pierwszy taki przypadek  przedstawiający człowieka kota powstałego w wyniku nieudanych eksperymentów czarownic. Postać ta przypominająca ludzka istotę wyróżniała się kocimi uszami oraz puchatym ogonem. W wyniku tego zdarzenia czarownice postanowiły spróbować stworzyć inne gatunki dzięki czemu dnia dzisiejszego możemy zaobserwować również inne gatunki tej rasy
Panmanci czyli człowiek panda
Siła +6
Wytrzymałość +7
Szybkość +3
Zręczność +4
Zmęczenie \mana +3000

Mausmanci  człowiek mysz
Siła +2
Wytrzymałość +5
Szybkość +7
Zręczność+6
Zmęczenie \mana +3000

Wolmanci człowiek wilk

Siła +6
Wytrzymałość +5
Szybkość +7
Zręczność +4
Zmęczenie \mana +2400

Rabmanci człowiek królik

Siła +4
Wytrzymałość +3
Szybkość +6
Zręczność +5
Zmęczenie \mana +3600

Domanci człowiek pies

Siła +5
Wytrzymałość +6
Szybkość+7
Zręczność +4
Zmęczenie \mana +2400


Rasa ta dzięki swojemu rozwojowi na przestrzeni lat ma również swoje klasy

Czarodziej: klasa używając magii opierającej się na żywiołach
Siła + 2
Wytrzymałość + 3
Szybkość +3
Zręczność +2
Zmęczenie/mana +3000


Władca zwierząt: klasa ta nie walczy wręcz. Posługują się oni swoimi wiernymi kompanami jakimi są ich zwierzęta posiadające rożne zdolności. mają dwóch kompanów jednak nie mogą walczyć dwoma jednocześnie. Gdy dochodzi do starcia bezpośredniego między przedstawicielem tej klasy, a przeciwnikiem posługującym się bronią białą staje się on praktycznie bezbronny.
Siła +3
Wytrzymałość +3
Szybkość +2
Zręczność +1
Zmęczenie\mana +3300

Tropiciel :  Ich głównym celem jest polowanie i w tym kierunku się szkolą. Ich najlepszej rozwinięta zdolnością jest posługiwanie się bronią białą oraz zastawianie pułapek
Siła +4
Wytrzymałość +3
Szybkość +4
Zręczność +5
Zmęczenie\mana +1200

Kaplan: kapłani posiadają jednego towarzysza. Ich zdolności ograniczają się do wzmacniania swojego kompana oraz do uzdrawiania ludzi jak i zwierząt.

Siła + 2
Wytrzymałość +3
Szybkość +3
Zręczność +2
Zmęczenie\mana +3000


"Istnieje tylko Zło i Wielkie Zło, a za nimi oboma, w cieniu, stoi Bardzo Wielkie Zło. Bardzo Wielkie Zło to takie, którego nawet wyobrazić sobie nie możesz, choćbyś myślał, że nic już nie może cię zaskoczyć. I widzisz, niekiedy bywa tak, że Bardzo Wielkie Zło chwyci cię za gardło i powie: „Wybieraj, bratku, albo ja, albo tamto, trochę mniejsze”. (…) Mniejsze zło istnieje, ale my nie możemy wybierać go sami. To Bardzo Wielkie Zło potrafi nas do takiego wyboru zmusić. Czy tego chcemy, czy nie."
"Zło to zło. Mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte (…), jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale."
"Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy."

Muzyka

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rpggryf.pun.pl www.tyskie.pun.pl www.strzelnicabydgoszcz.pun.pl www.obet.pun.pl www.milo.pun.pl