Ard

Forum pełne magii, przygód, potworów i wyzwań.

Ogłoszenie

Witamy na Ard Gaeth!

Reinkarnacja forum rozpoczęta.

Zapraszamy do gry!
Sprawdźcie ogłoszenia Etap 2: Zakładanie KP oraz wprowadzenie w świat

#1 2014-04-18 20:13:54

 Patariko Mahtaw

http://i.imgur.com/2XaDORw.jpg

28355663
Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-21
Posty: 260
Punktów :   
Siła: 37
Wytrzymałość: 27
Szybkość: 37
Zręczność: 37
Zmęczenie/Mana: 5100
PN: viewtopic.php?id=243
Złoto: viewtopic.php?id=233

Klasy ogólne

Łowca

Siła: +4

Wytrzymałość: +4

Szybkość: +4

Zręczność: +4

Zmęczenie/Mana: +1200

Łowcy to wyspecjalizowani wojownicy do zwalczania potworów. Łączą oni magię oraz walkę wręcz aby jeszcze skuteczniej zabijać potwory. Często wspomagają się też alchemią i różnego typu petardami zazwyczaj wytwarzanymi samemu lub na zamówienie. Wymagania: Posiadanie miecza z domieszkami srebra i złota, przejście misji na łowcę.


Bandyta

Siła: +5

Wytrzymałość: +6

Szybkość: +4

Zręczność: +4

Zmęczenie/Mana: +300

Bandyci to osoby wyjęte spod prawa. Zazwyczaj pracują w grupach napadając kupców na szlakach. Używają jakichkolwiek dostępnych broni, często też pułapek. Wymagania: Posiadanie broni, przejście misji na bandytę.


Łowca nagród

Siła: +5

Wytrzymałość: +4

Szybkość: +5

Zręczność: +5

Zmęczenie/Mana: +300

Łowcy nagród szukają zazwyczaj najwyżej płatnych zleceń. Zabijają zarówno przedstawicieli ras rozwiniętych za których niektórzy płacą spore sumy pieniędzy jak i potwory wyjątkowo groźne. Wspierają się wszystkimi możliwymi środkami takimi jak alchemia, bomby czy też pułapki. Rzadko pracują w grupach z prostego powodu... nie lubią dzielić się zarobkiem. Wymagania: Posiadanie jednej broni z domieszkami srebra i złota oraz jednego czystego, przejście misji na łowcę nagród.


Złodziej

Siła: +2

Wytrzymałość: +2

Szybkość: +8

Zręczność: +7

Zmęczenie/Mana: +300

Złodzieje to osoby utrzymujące się z kradzieży... mniejszych i większych, prywatnych i na zlecenie. Potrafią oni niepostrzeżenie dostać się praktycznie wszędzie nawet na wysokie budynki dzięki swojej zręczności oraz linom których używają. W razie zdemaskowania potrafią zniknąć równie szybko co się pojawili. Wymagania: przejście misji na złodzieja, zakup liny z hakiem (opcjonalnie łańcuch z hakiem)


Kapłan

Siła: +2

Wytrzymałość: +2

Szybkość: +2

Zręczność: +2

Zmęczenie/Mana: +3600

Kapłani nawracają wszystkich których spotykają na swoją wiarę. Pokazują "cuda" w postaci czarów leczących ludności wiejskiej dzięki czemu łatwiej ich jest przekonać do swojej wiary. Często otaczają się akolitami gdyż sami w walce nie są zbyt sprawni. Wymagania: Przejście misji na kapłana, zakup kostura


"Istnieje tylko Zło i Wielkie Zło, a za nimi oboma, w cieniu, stoi Bardzo Wielkie Zło. Bardzo Wielkie Zło to takie, którego nawet wyobrazić sobie nie możesz, choćbyś myślał, że nic już nie może cię zaskoczyć. I widzisz, niekiedy bywa tak, że Bardzo Wielkie Zło chwyci cię za gardło i powie: „Wybieraj, bratku, albo ja, albo tamto, trochę mniejsze”. (…) Mniejsze zło istnieje, ale my nie możemy wybierać go sami. To Bardzo Wielkie Zło potrafi nas do takiego wyboru zmusić. Czy tego chcemy, czy nie."
"Zło to zło. Mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte (…), jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale."
"Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy."

Muzyka

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.biezuniacy.pun.pl www.slavicnation.pun.pl www.pokiniaki.pun.pl www.polskiextremetruck.pun.pl www.psychologowie-umcs.pun.pl