Nieumarły
Statystyki: wedle rasy (nie mogą stać się nimi krasnoludy)
Ożywione zwłoki danego przedstawiciela rasy, które wymknęły się spod kontroli ożywiającego je Nekromanty. Niezwykle mroczne twory ukrywające się pod płaszczem iluzji by żyć w społeczeństwie i czerpać z energii życiowej wokół niej. Często nosiciele chorób lub mordercy ścigani listami gończymi. Niewrażliwi na ból i zwykłą broń, zimni i martwi z biologicznego punktu widzenia (brak tętna, skrzepnięta krew, gnijące organy). Mogą kroczyć drogą rozwoju swojej rasy lub dalej iść w stronę "plugawej sztuki".
Nekromanta
Siła: +4
Wytrzymałość: +3
Szybkość: +3
Zręczność: +3
Zmęczenie/Mana: +2100
Nekromanci to nieumarli, którzy zdecydowali się zgłębić tajniki ożywiania zwłok do poziomu przewyższającego normalnych nieumarłych. Często posiadają mentora w formie starożytnej bestii lub bożka z czasów pierwszego otwarcia wrót. Są mistrzami w kontrolowaniu przepływu energii życiowej i kontrolowaniu duchów. Co więcej, uzyskali niemal nieśmiertelność swej przeklętej duszy jednak srebro i złoto działa właśnie na jej materię.
Wymagania: znalezienie mentora, zakup Nekromatora w dowolnej formie, przejście misji na Nekromantę
Wampir
Siła: +4
Wytrzymałość: +4
Szybkość: +6
Zręczność: +5
Zmęczenie/Mana: +300
Wampiry obrali inną drogę rozwoju "plugawej sztuki". Troszczą się jedynie o własne życie i moc ignorując otaczającą ich energię i harmonię. Dążą do wydłużenia swego życia poprzez zabijanie żywych istot. Ich długie życie zamienia ich często w mistrzów miecza i niezrównanych kawalerzystów. Nierzadko posiadają przeklętą broń, która wysysa życie z ich wrogów.
Wymagania: przejście misji na Lorda Wampirów, zakup przeklętej broni i dowolnej zbroi.
Offline