Ard

Forum pełne magii, przygód, potworów i wyzwań.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy na Ard Gaeth!

Reinkarnacja forum rozpoczęta.

Zapraszamy do gry!
Sprawdźcie ogłoszenia Etap 2: Zakładanie KP oraz wprowadzenie w świat

#1 2014-08-01 19:47:21

 Patariko Mahtaw

http://i.imgur.com/2XaDORw.jpg

28355663
Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-21
Posty: 260
Punktów :   
Siła: 37
Wytrzymałość: 27
Szybkość: 37
Zręczność: 37
Zmęczenie/Mana: 5100
PN: viewtopic.php?id=243
Złoto: viewtopic.php?id=233

Nieumarli

Nieumarły
Statystyki: wedle rasy (nie mogą stać się nimi krasnoludy)

Ożywione zwłoki danego przedstawiciela rasy, które wymknęły się spod kontroli ożywiającego je Nekromanty. Niezwykle mroczne twory ukrywające się pod płaszczem iluzji by żyć w społeczeństwie i czerpać z energii życiowej wokół niej. Często nosiciele chorób lub mordercy ścigani listami gończymi. Niewrażliwi na ból i zwykłą broń, zimni i martwi z biologicznego punktu widzenia (brak tętna, skrzepnięta krew, gnijące organy). Mogą kroczyć drogą rozwoju swojej rasy lub dalej iść w stronę "plugawej sztuki".


Nekromanta

Siła: +4

Wytrzymałość: +3

Szybkość: +3

Zręczność: +3

Zmęczenie/Mana: +2100

Nekromanci to nieumarli, którzy zdecydowali się zgłębić tajniki ożywiania zwłok do poziomu przewyższającego normalnych nieumarłych. Często posiadają mentora w formie starożytnej bestii lub bożka z czasów pierwszego otwarcia wrót. Są mistrzami w kontrolowaniu przepływu energii życiowej i kontrolowaniu duchów. Co więcej, uzyskali niemal nieśmiertelność swej przeklętej duszy jednak srebro i złoto działa właśnie na jej materię.
Wymagania: znalezienie mentora, zakup Nekromatora w dowolnej formie, przejście misji na Nekromantę

Wampir


Siła: +4

Wytrzymałość: +4

Szybkość: +6

Zręczność: +5

Zmęczenie/Mana: +300

Wampiry obrali inną drogę rozwoju "plugawej sztuki". Troszczą się jedynie o własne życie i moc ignorując otaczającą ich energię i harmonię. Dążą do wydłużenia swego życia poprzez zabijanie żywych istot. Ich długie życie zamienia ich często w mistrzów miecza i niezrównanych kawalerzystów. Nierzadko posiadają przeklętą broń, która wysysa życie z ich wrogów.
Wymagania: przejście misji na Lorda Wampirów, zakup przeklętej broni i dowolnej zbroi.


"Istnieje tylko Zło i Wielkie Zło, a za nimi oboma, w cieniu, stoi Bardzo Wielkie Zło. Bardzo Wielkie Zło to takie, którego nawet wyobrazić sobie nie możesz, choćbyś myślał, że nic już nie może cię zaskoczyć. I widzisz, niekiedy bywa tak, że Bardzo Wielkie Zło chwyci cię za gardło i powie: „Wybieraj, bratku, albo ja, albo tamto, trochę mniejsze”. (…) Mniejsze zło istnieje, ale my nie możemy wybierać go sami. To Bardzo Wielkie Zło potrafi nas do takiego wyboru zmusić. Czy tego chcemy, czy nie."
"Zło to zło. Mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte (…), jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale."
"Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy."

Muzyka

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.milo.pun.pl www.strzelnicabydgoszcz.pun.pl www.tyskie.pun.pl www.rpggryf.pun.pl www.obet.pun.pl